2009. január 6., kedd

Kontrázás

Zsombor: Te, hallod Gerzson! Tegnap összefutottam Zolival.

Gerzson: Na, és mi van vele? Még nem döglött meg?? Pedig már megkértük, hogy sziveskedjen megrohadni!!

Zsombor: Még nem, pedig kétszer is rábasztam a bejárati ajtót.

Gerzson: Te csak az ajtót, én leöntöttem egy kanna bezinnel és felgyújtottam.

Zsombor: Jó, de utána én rá is szartam.

Gerzson: Én meg meggyújtottam azt is.

Zsombor: Ezután én rádöntöttem az iskolafalat.

Gerzson: Én felmásztam a vulkánhoz és felpiszkáltam egy faággal. A kitörő láva elárasztotta az iskolafallal együtt.

Zsombor: Majd a lávakövületet feldaraboltam és a darabokat belenyomkodtam egy tehénszarba.

Gerzson: A tehénszart a Hősök terén árultam, és találtam egy balfaszt, aki 5 ezerért megvette.

Zsombor: Az a balfasz amúgy eleve aberrált, degenerált volt, mert miutána hazavitte, felnyomta a seggébe.

Gerzson: Persze a szomszéd kislány az egészet lefilmezte.

Zsombor: És feltöltötte a YouTube-ra.

Gerzson: Aztán te egész nap erre verted a farkad.

Zsombor: Igen, de legalább a végén a szomszéd csajra spriccelhettem.

Gerzson: Értelek, de most akkor Zoli megdöglött vagy nem???

Zsombor: Sajnos még nem ...

0 megjegyzés: