2008. május 19., hétfő

Mókus válaszol XXV.

Szia!
Mit csinaljak ha a baratom egy egoista?
Zsella

Szia!
Én egy szobrot javaslok, biztos örülni fog neki!
Mókus

Hello!
Miért nem tudok semmire se felizgulni?
Zília

Cső!
Azért, mert egy telhetetlen, frigid ribanc vagy.
Mókus

Hájj!
17 éves fiú vagyok, mikor hazaértem az üres házba, a szobámban ott feküdt hanyatt a 14 éves hugom,csukott szemmel,hangosan élvezkedve..épp ujjazta magát.Ilyen fiatalon???.. és az érzés,ami bennem volt. Azt hiszem megkeményedtem. Félelmetes az egész. Amikor észrevette,hogy megláttam, gyorsan felkapta magára a bugyiját,és elkezdett magyarázkodni..aztán megmarkolta a nemiszervem,és megkérdezte,hogy felizgultam rá?? aztán mondta, hogy el ne mondjam szülőknek. persze hogy nem mondom. de most mit csináljak? úgy megsimogattam volna neki.
Amadeusz

Csá!
Ne fáradj, apád már megelőzött téged.
Mókus

Szijja!
Két csaj hogyan dobhatná fel a nemi életét?
Izabella

Szia!
Nyílván velem!
Mókus

Hi!
Mivel izgassam fel a vallásos barátomat, ahhoz hogy elérjem a célom?
Fatima

Csá!
A vallásos barátodnak legjobb lesz a jézusos gumiasszony, vagy keresztes vibrátor. A vallásos fajtársaink kedvelik a kolostor hangulatú zúgokat és a kemény fegyelmet. A vallásos embertársaink szeretik tettetni, hogy szüzek ,tehát a legjobb ha papnak öltözve egy hosszas istentisztelet után viszed a gyóntatószékbe. Ha nem elég neki, akkor mutasd meg neki az alföldön található híres templomunkat: Gays In The Domonkos Rend.
Nyalci

0 megjegyzés: