2008. május 21., szerda

Szerelmes szívek I.

Szia, nagyon szeretem az anális szexet! Bele szeretnék élvezni a hátsó feledbe, ha ebbe nem vagy benne, akkor mehet szájba is!

Nagyfaszú Lali

Kedves Lali!

Hát nem a saját farkadról küldtél képet, így nem biztosítasz engem arról, hogy valóban nagy a faszod...Szóval Lalikám ez így nem működik....

Meg meggyőzőbb lett volna, ha esetleg a pofádról is mellékeltél volna egy képet a farkad mellé. De gondolom nem mered felvállalni. De SEMMI BAJ!! Szerintem csináljuk úgy, hogy közben ráhúzok egy zsákot a fejedre, és akkor neked sem lesz kellemetlen, hogy kicsi vagy és ronda is. Ok? Amúgy meglepődtem... így ismeretlenül anális szexet kérsz? Én benne vagyok, de szólok előre, hogy nem fürödhetek, csak havonta egyszer mert bőrbetegségem van, ami a fenekemen látszik leginkább. A számba is szeretem, de a fogaim meg lyukasak, remélem nem zavar.
Ja és még arra szeretnélek kérni, hogyha jössz akkor ne lepődj meg léccike, hogy szeretek villát helyezni a férfiakba. De igérem finom leszek.
Pusszantalak Lalcsim!!!

Nyalci

0 megjegyzés: