2011. június 24., péntek

BKV panasz I. - A Monarchia elégedetlen

Tisztelt BKV, 

Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy mi a faszért nem lehet megvárni, amíg felszállok a villamosra?! Miért kell az orromra baszni az ajtót, amikor még 2 percet áll is a villamos a megállóban csukott ajtókkal? Nyomhattam a gombot, lófaszt se ért. Továbbá kíváncsi lennék rá, hogy az ellenőrök miért az én bérletemre kíváncsiak, nem pedig a cigányokéra, akik összemocskolják a villamost és hangosan hallgatják a szar zenéiket (amit ugye az utazási feltételek szerint nem lehetne)?

Üdvözlettel:
I. Ferenc József 

Tisztelt I. Ferenc József!

Hivatkozva a Társaságunkhoz 2011. április 8-án érkezett elektronikus levelére, az alábbi tájékoztatást adjuk:

Bejelentését továbbítottuk a Dél-pesti Forgalmi Szolgálat, valamint a Jegy-és Bérletellenőrzési Szakszolgálat részére, vizsgálat lefolytatása céljából.

Tájékoztatásuk szerint, a csúcsidőszakban nagyjából 3 percenként közlekedő X villamosok menetrendje nincs összehangolva a Y jelű villamoséval.

A villamos vezetője sem minden esetben észleli a villamoshoz siető utasokat a megállóban várakozók és a járókelők takarásában, ezen kívül a X jelű villamos vonaláról és a Z járatról folyamatosan érkező utasok bevárására sincs minden esetben lehetőség, hiszen az a járművön várakozó többi utasnak jelentene késést.

A bejelentése alapján, a munkáltatói jogkört gyakorló vezetője felhívta az érintett járművezető figyelmét a körültekintő és szolgáltatói szemléletű munkavégzésre.

A jegyellenőrzésre vonatkozó észrevételével kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy jegyellenőreink a hatályos jogszabályok és az érvényben lévő utasítások alapján, az utasok között semmilyen szempont szerint nem tehetnek különbséget. A BKV Zrt. szolgáltatásait igénybevevő személyeket sem pozitív, sem negatív diszkriminációban nem részesíthetik. Munkatársaink az ellenőrzési tevékenység során minden utassal szemben azonos módon kötelesek eljárni, szükség esetén intézkedni.

Az jegyellenőrök munkavégzését a megbízott munkatársaink folyamatosan, több csatornán keresztül ellenőrizik. Abban az esetben, ha szabálytalanságot tapasztalnak, úgy az érintett munkavállalóval szemben szigorú szankciót alkalmaznak.

Kérjük, hogy amennyiben szolgáltatásunk igénybevétele során, szabálytalan munkavégzést tapasztal, úgy a történtekről az eset pontos helyszínének és időpontjának, illetve az intézkedő jegyellenőr azonosítószámának megadásával tegye meg bejelentését, így az érintett jegyellenőr beazonosítását követően lehetőség van az egyéni felelősségre vonásra.

Együttműködését köszönjük, és egyben kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.

Budapest, 2011.05.06.

Üdvözlettel:
Baji-Gál Csaba
ügyfélszolgálati irodavezető

0 megjegyzés: