2009. szeptember 6., vasárnap

Elélvező bekérdező

A két szereplő Erik és a fasszopó lány. A lényeg pedig az, hogy a fasszopó lány felkínálja szolgálatait Eriknek cserébe azért, hogy év végén jelest kapjon földrajzból. Erik szerint viszont csak közepest ér, mert sokat használja a kezét.

Fasszopó: Tanár úr, rám érne most?
Erik: Mivel szolgálhatok?
Fasszopó: Szeretne tán szolgálni valamivel?
Erik: Ezt vegyem célozgatásnak?
Fasszopó: Látta már a jegyeimet?
Erik: Jól gondolom, hogy kettönk közül csak én vagyok elégedett vele?
Fasszopó: Nem kaphatnék ötöst?
Erik: A semmire szoktam én ötöst adni?
Fasszopó: Nem kéne egy kis szolgáltatás?
Erik: Miben vagy a legjobb?
Fasszopó: Miben szeretné, hogy jó legyek?
Erik: Biológia órára be szoktál járni?
Fasszopó: Miért, volt igazolatlan hiányzásom?
Erik: Mondtam én ilyet? Akkor ismered a férfi testet?
Fasszopó: Nem akarja letesztelni?
Erik: Tudod mire várok 2006 óta?
Fasszopó: Arra, hogy valaki kibaszottul leszopja azt a kis eres fitymás farkadat?
Erik: Akkor mire vársz, te kis szopógép?
Fasszopó: Nem baj ha csak a kezemet használom? (elkezdi verni)
Erik: Akkor csak közepes kell? (méltatlankodik)
Fasszopó: Mégse csináljam?
Erik: Évet akarsz ismételni? (egy szál faszban áll)

0 megjegyzés: