2009. szeptember 3., csütörtök

Zsebszöveg - Zabolátlan medvefesz Béugró módra

Feladat típusa: Zsebszöveg (A kiemelt mondatok jelölik a kártya tartalmat!)
A böszme tanítvány (T), a vadászgörény (G) és a zen bölcs (B) arról diskurálnak, hogy miért érdemes élni.

T: Jó reggelt Mesterem. Zavarhatom?
B: Éppen meditálok, te haszontalan!
T: Látni mondjuk nem látszik. Elhoztam a bölcs görényemet, melyet ön ajándékozott nekem Mester. Beteg lett szegény... Segítene?
// A zen bölcs kártyát húz
B: Lebukhatnak, mert kiderül, mire is használják a cég gépét és munkaidejét. Tudja már nálunk is van net, és vigyázni kell. Ugye megérti?
T: Persze, csak nem éppen értem, hogy ennek mi köze van a vadászgörényemhez...?
B: Az interneten keresünk lelőhelyet, ahol szedhetünk gyógynövényeket.
// A vadászgörény kártyát húz
G: Ez a kis szerkezet ugyanazt a hatást produkálja. Látják, ez egy kis inkubátor. Amibe, ha belerakom a beteg fészomat, rögtön telepumpálja oxigénnel. Nem kell ide internet meg gyógynövény!
B: Megérzésem azt súgja, hogy sokkal komolyabb dologért zavartátok meg délutáni sziesztámat. Hallgatlak, te hígagyú!
// A böszme tanítvány kártyát húz
T: Nem váltogatom a partnereimet! Mondtam a görénynek, de nem hitte el. Pedig ő az életem értelme. Segíts Mester, azt hiszem ez lehet a nemibetegség oka is. Már nem akar velem szeretkezni sem...
B: Tanítványom! Ne hints elém közhelyeket megfáradt fészoddal. Görény! Ha még szereted, ülj hát bé a lagymatag feszba, mely meglásd új életre kel.
G: Bízhatok benned Zen Mester?
// A zen bölcs kártyát húz
B: Még a legszociálisabb emlősfajok - mint pl. az oroszlán, farkas, csimpánz, és számos patás - esetében sem talákozunk hím-nőstény párokkal a csoporton belül. Szóval tudom, hogy egy kis buzi vagy! Nem kell magyarázkodni!
// A vadászgörény kártyát húz
G: Illatosak, ízesek és világítósak is vannak. Ezért lettem meleg. De Zen mester...maga sem olyan hatalmas mint gondolja! Ugyanis nem vette észre, hogy kedves tanítványa is meleg lészen!
B: Meghazudtolod bölcseletemet? És te Tanítványom, szó nélkül végignézed?
// A böszme tanítvány kártyát húz
T: Az első díjam után fel kellett venni egy művésznevet. Tehát megtagadtalak. Már nem téged szolgállak...
B: Tudtam én, hogy a fészomért jártok hozzám... Csalódtam bennetek!
G: A feszodért? Nincs is feszod!
B: Mert annyit csüngtél rajta, hogy elkopott!
T: Mindegy Mesterem, én meg a görény most elhagyunk téged. Te egy perverz, megáltalkodott, fesz nélküli buzi vagy. Nincs tovább maradásunk!
B: Rendben, de ne feledjétek, hogy képzeletbeli fészom bárhol utolér bennetek, nem bújhattok el tisztító tüzem elöl!
T: Nem baj, legalább a görény szőrét lepörkölöd.
// A zen bölcs kártyát húz
B: Azok a párok viszont, házaspárok akiknél a szexuális élet sikeres, általában az egész kapcsolatuk kiegyensúlyozott és harmonikus. Ez az utolsó tanításom néktek buzikáim!
G: Tőled nem kell semmi, te vén fasszopó!
B: Ezért a tiszteletlen megnyilatkozásodért következő életedben szarcsimbók leszel a kertemben.
// A böszme tanítvány kártyát húz
T: A szexuális étvágya természetesen nem nő meg ettől egy nőnek, az önbizalma viszont annál inkább. Szóval Görénykém, nincs mitől félned! Nem lesz rossz reinkarnáció. Ez nem fenyegetés Mester, mondjon valami jobbat!
B: Mondjon jobbat a büdös görény!
// A vadászgörény kártyát húz
G: Fogd csak meg ezt a példányt! Markolj rá a feszomra Mester! Ez fesz a javából, hiába vagyok kicsit beteg. Neked semmid nincs. Inkább leszek szarcsimbók a kertedben mint az állatod, te marha!
B: Mit kértek, mi kísérjen titeket utatokra?
T: Egy zabolátlan medvefesz!

0 megjegyzés: