2009. szeptember 16., szerda

Mókus vezetni tanul I.

Két héttel ezelőtt beiratkoztam egy autóvezetői tanfolyamra. A mai napon került sor az első órára. A csoportban van egy 17 éves fogyi srác, kb. Quasimodo és Paudits Béla keveréke, ilyen nyomorék fejet még csak mozivásznon láttam. Vannak tipikus plázaribancok, cuki papucsban, illatos-zselés tollal és két számot nem tudnak elosztani egymással. A villamosmérnöki diplomámmal különcnek érzem magam. Lesz majd orvosi vizsgálat, ahol a látást vizsgálják, az oktató mondta, hogy aki nem lát, annak ad egy olyan táblát és a vizsgálatig meg tudja tanulni. Előttem ül egy messziről egész formásnak tűnő csaj, vékony testalkat, csábos mosoly. Az oktató megkérte, hogy aki egy karnyújtásnyira van tőle, mutatkozzon be neki, hogy azért mégse legyünk vadidegenek egymásnak. Az előttem ülő csaj egyből hátrafordult és akkor szembesültem szépen fésült, hamvas bajszával, ami lerontotta a lányról alkotott összképemet. Ennyit elsőre, majd még tudósítok.

0 megjegyzés: