2011. július 30., szombat

ezért jó a hosszú előjáték



- Folyamatosan ellenőriztem, hogyan halad a munkával. Amikor először mentem ki hozzá, láttam, hogy le van húzva a slicce, és véres a kézfeje - emlékezett vissza Sándor. - Ám akkor még kimagyarázta magát: azt mondta, hogy előző nap elesett. Furcsállottam a dolgot, hiszen friss vérfoltokat láttam a kezén, de csak később derült ki: már a másik lovamnál, Lepkénél is próbálkozott, az állat azonban megrúghatta. Dollár viszont két oldalról is ki volt kötve, így nem tudott ellenállni.

Amikor Sándor rajtakapta a brutális állatkínzót, azonnal lerángatta a szerencsétlen állatról a férfit, majd értesítette a rendőrséget és az állatvédőket. A Vidám Mancsok Egyesület elnöke, Botka Tímea a helyszínen megdöbbenve tapasztalta, hogy a lónak teljesen ki fordult a nemi szerve, amely meg is sérült.

A rendőrök ennek ellenére azóta sem csukták le a férfit, így Antal tegnap is szabadon mászkálhatott a településen.

- Kaptunk bejelentést az esetről, de bűncselekmény hiányában nem indult eljárás - közölte Soltész Bálint, a Heves Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. A törvény szerint ugyanis csak akkor lehetett volna felelősségre vonni Sz. Antalt, ha az állat maradandó egészségkárosodást szenved vagy kimúlik.

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/gyomorforgato-megeroszakolta-a-kancat-2059960

0 megjegyzés: