2011. július 8., péntek

Lányok, nők, asszonyok, igaz, hogy 3-4 naponta szoktatok nagydolgot csinálni?



Válogatás a válaszokból:


XDDDDD Te is érdekes ember lehetsz.
am van 1 haverom aki kipróbálta h meddig birja visszatartani. hétfőn kezdte a kisérletet, de csütörtökön már órákon olyanokat fingadozott h elszáradtak a virágok az ablakban. végül kiment wcre és 3 órán át a sulivécében ült. :D majd hazament és egész nap a kúpokat dugdosta seggébe h birjon kábelt fektetni :DDDDDD


én naponta kb 2-3 szor is megyek, pedig nő vagyok. :D a reggeli rutin nálam is úgy van, mint a kérdezőnél. cigi+kávé+ rejtvényújság a titokszobában, és indulhat a nap. anélkül nem is bírom elkezdeni az egészet, mert ha napközben jön rám suliban az tré.:S

Én csak heti egyszer szoktam... de ez mindig így volt, nincs semmi bajom pedig. És fura mert az enyémnek nem szokott szaga lenni egyáltalán, csak nagyon ritkán ha valami olyant eszek. Lehet én vagyok az egyetlen fura nő.

Én nő vagyok és napi 1-2 alkalommal megyek a legkisebb helyiségbe nagy projektet véghezvinni.

Először reggel a kávém után, másodszor munka után délután/estefelé, de ez nem mindig van. Attól függ mennyit és mit eszek. Néha többször is kell, ha ideges vagyok, vagy nagyon sokat mozgok (pl. elmegyek zumbázni, vagy egyszerűen csak sokat gyalogolok)

Ha két napig nem jön össze, akkor az azt jelenti hogy vagy túl sok étcsokit/banánt ettem, vagy összességében túl kevés ételt vettem magamhoz vagy túl keveset mozogtam (tévé előtt üldögélés például)
Ilyenkor jöhet a dupla adag kávé és a szilvalekvár és probléma megoldva.

Kielégítő válasz? ;)

Amúgy szerintem te azokra gondolsz, akik lelki okokból szándékosan tartogatják a székletüket.
Ilyet is ismerek, nőt és férfit is.
Én szinte bárhol képes vagyok nagyvécézni, hiszen annak ki kell jönnie, és a wc arra való hogy oda ürítsünk.
De ismerek olyanokat, akik nem intézik a nagydolgukat idegen helyen, hanem megvárják míg otthon, magukra maradhatnak a "problémával".

Na, ezt én sem értem, én ki se bírnám. XD


Ma megtudtam, hogy zumbázás után többször kell szarni!

0 megjegyzés: