2011. július 6., szerda

gyakori kérdések: aberrált, closeted homokos családapa, és a pisiszexes főnök




UPDATE:

Kamu :S

Jelentettem, persze.

Ez most vicc, ugye? :D:D:D Amúgy van.:P Miért ne lenne? Igyekszem komolyan venni. :D

Ezt a sztorit :D Figyi, először is 43 évesen nem kérdezed meg, hogy gáz. Másodszor ha jól számolom, 19 évesen megvolt a fiad. Azaz 14 évesen költöztél össze egy másik férfivel? Na ne...

A kérdező kommentje:
A fiamat évekig az anyja nevelte, és csak a kislány születésekor házasodtunk össze, aki 9 évvel fiatalabb, mint a fiam. Szóval akkor még nem éltünk együtt, de majdnem jól kiszámoltad, 16 éves koromban költöztem össze az idős, gáláns úrral.

Nem semmi. De ne haragudj, a gáz dolog még mindig gyanús. Egy negyvenes ismerősöm sem használja ezt a szót. Ha viszont a kérdés komoly, akkor tessék elnyomni a másik éned. Családapa és férj vagy, ez felelősséggel jár.

A kérdező kommentje:
A pia számlájára írom. A baj az, hogy mégicsak van esély, hogy megcsinált a fiam főnöke, és ez gondot jelenthet az előmenetelében a mai multis világban. Szerencsére érzelmileg tudom kezelni a dolgot, de kicsit szégyellem is.

Felejtsd el és ne folytasd. Ennyi. Mellesleg mi van akkor, ha csak képzelted, és a fiad esetleg azért léptették elő, mert jól dolgozik?

Hát van is miért szégyellned magad.


UPDATE 2

És annyira részeg voltál, hogy azt se érezted meg, hogy a seggedbe élvezett?Másnap furcsa lehetett észrevenni, de egyálalán, hogy vetted ezt észre másnap?:D

A kérdező kommentje:
Hát a sperma bele volt ragadva a szőrbe + az alsóm is olyan volt, és el is volt tépve. Meg igen, éreztem is, hogy együtt voltunk, azért azt érzi az ember


Nálad komolytalanabb embert már rég láttam. Úgy tűnik, sokkal jobban érdekel téged a kis hülye kalandod, mint az, h összetartsd a családodat. Tudod mit? Örülök, hogy nem az én apám vagy. És ha a fiad tudna erről a kis afférodról, ő sem lenne büszke rád. Milyen érzés?

Bizonyos foltokból tudod, hogy közösültetek?
Elől vagy hátul lett kakis a nadrág?
Szóval a farkad lett sza-0ros, vagy téged nyomott anásuzba a BOSS? :)

A kérdező kommentje:
Spermás volt a fenekem, be volt ragadva a szőr közé, és, hát hogy mondjam érzem is, hogy alaposan "be lettem járatva". Passzív vagyok.

0 megjegyzés: